امروز : سه شنبه ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۲

خوش آمد گویی

بسمه تعالی

با سلام و عرض ادب

          ابتدا ورود شما به سایت مرکز آموزش علمی کاربردی نیرومحرکه را گرامی می‌دارم .  شهرستان قزوین با قدمت تاریخی بیش از هفت هزار ساله دارای پیشینه غنی فرهنگی ، هنری ، تاریخی و اجتماعی می باشد و هم اکنون نیز یکی از قطب‌های مهم صنعتی و کشاورزی کشور می باشد . وجود چندین شهر صنعتی در منطقه به ویژه شهر صنعتی البرز و حضور شرکت های خوشنام و استراتژیک در عرصه صنعت کشور و خاورمیانه ضرورت توجه مسئولین آموزش های علمی کاربردی کشور در استفاده از امکانات این مجموعه عظیم صنعتی در راستای حرکت به سمت تربیت نیروهای مهارت محور و فناور محور را دو چندان می کند .  در همین راستا این مرکز با هدف استفاده از امکانات احصاء شده در شرکت صنعتی نیرو محرکه در مسیر تربیت کمی و کیفی نیروها در حوزه آموزش های مهارت و فناور محور در کشور به ویژه استان قزوین در سال ۸۳ تاسیس شده است .

با فراهم آوردن امکانات آموزشی مناسب در مرکز از سوی مدیریت ارشد شرکت و با استفاده از قابلیت سخت افزاری و نرم افزاری، آزمایشگاهی و کارگاهی موجود در شرکت صنعتی نیرو محرکه به ویژه استفاده از مدرسان خبره شرکت در طی سال‌های متمادی با پیوند دانش نظری و تجربه علمی که به خبرگانی کارآمد تربیت یافته اند به همراه متخصصان فعال در صنایع منطقه سعی دارد محیط مناسبی برای فارغ التحصیلان هنرستان های فنی و حرفه ای ، کار و دانش و سایر نظامات متوسطه و شاغلین در حوزه صنعت در منطقه قزوین و استان های مجاور جهت ادامه تحصیل فراهم آورده و مسیر تربیت این عزیزان در سطوح کاردان فنی ، کاردانی حرفه ای ، مهندسی فناوری ، کارشناسی حرفه ای و مهندسی فناوری ارشد را هموار سازد .

هم اکنون مرکز با حرکت به سوی تخصصی گرایی در شاخه اصلی مکانیک خودرو و در مقاطع مختلف آموزش عالی و دوره های تخصصی کوتاه مدت فعالیت می کند و امید است این مجموعه دانشگاهی مهارت ‌محور بتواند تحقق رسالت عمیق خود را در این حوزه در مسیر زمان به نمایش گذاشته و مردان و زنانی کارآفرین ، نوآور و خلاق به جامعه ایرانی تقدیم نماید .    


 

                                                                                                              علی اکبر کاشی

                                                                                                                   رئیس مرکز